تجربیات جهانی ، ما را قادر می سازند تا در بازار داد و ستدهای خارجی با درک عمیق از بازارهای مختلف  
جهانی و داخلی محصولات جدید را شناسایی و در به دست آوردن اطلاعات از طریق صنعت گران ، فروشندگان  
، تامین کنندگان و ... نیازهای آنان را در بازارهای خاورمیانه و فرامنطقه ای برآورده سازیم .  
جهانی شدن ما را به سمت درنوردیدن بازارهای جدید و استفاده از پتانسیل های مناطق مختلف جهانی خواهد برد  
تا در چنین فضایی زمینه گسترش مصرف و تولید را فراهم نماید .  
بهتر است جهان را به صورت دهکده ای جهانی در نظر بگیریم که تحت تاثیر بازارهای مختلف و سلیقه های 
خاص مشتریان از تولید تا مصرف را در بر می گیرد ، حال با گسترش وسایل ارتباط جمعی و پیوستن فضاهای  
اقتصادی به یکدیگر بازارهای مصرف و تولید روزآمدتر و نزدیک تر گردیده اند .  
ما نیز سعی خواهیم نمود تا در این صحنه جهانی با استفاده از دانش و مهارت به ارائه خدمات بپردازیم .
 
جهانی شدن : 
* جهانی اندیشیدن و جهانی عمل نمودن  
* انطباق روزآمد بر جهانی شدن  
* بازار مصرف استراتژی های جهانی  
* استانداردهای جهانی  
* جهانی شدن بر پایه گسترش تکنولوژی  
|